Reklamácie, vrátenie tovaru, poškodenie výrobku

REKLAMÁCIE, VRÁTENIE TOVARU, POŠKODENIE VÝROBKU
REKLAMACIA
Aká dlhá je záruka na výrobky VitaJuwel?

Na všetky výrobky VitaJuwel poskytujeme predĺženú 7-ročnú záruku. Pre Inu! 2 roky záruka.

Na čo sa vzťahuje záruka?

Záruka na výrobok VitaJuwel sa vzťahuje na výrobné chyby, ktoré nie sú spôsobené vonkajšími vplyvmi, zavinením spotrebiteľa.

Ako môžem reklamovať tovar?

Ak si nie ste istí problémom s výrobkom, kontaktujte nás na telefónnom čísle +420 608 262 656 alebo e-mailom: info@vitajuwel.sk. Pokúsime sa nájsť riešenie k vašej maximálnej spokojnosti. Reklamáciu môžete podať vyplnením reklamačného formulára a zaslaním výrobku na našu adresu.

Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný výrobok zašlite na adresu VitaJuwel CZ, Plzeňská 685, 33027 Vejprnice-Brůdek. Výrobok dôkladne zabaľte, aby nám prišiel bezpečne a bez ďalšieho poškodenia. V prípade poškodenia výrobku nie je možné uznať pôvodnú reklamáciu.

Čo musím predložiť pri podávaní žiadosti?

Kľúčom je vyplnenie reklamačného formulára, ktorý vám pomôže vyplniť potrebné informácie a pomôže rýchlo vyriešiť reklamáciu. Originál daňového dokladu nie je potrebné prikladať.

Vyžaduje sa pri reklamácii originálny obal výrobku?

Pôvodné balenie sa nevyžaduje. Pri zasielaní reklamovaného výrobku však odporúčame zaslať ho v pôvodnom obale, aby bol výrobok lepšie chránený.

Nemám daňový doklad, môžem si aj tak uplatniť nárok na vrátenie tovaru?

Originál daňového dokladu nie je potrebný, najmä ak ide o dar, ktorý ste dostali. Vhodné je uviesť číslo objednávky alebo daňového dokladu vo formulári žiadosti.

Ako dlho vám bude trvať vyriešenie sťažnosti?

Všetky reklamácie sa snažíme riešiť okamžite, t. j. v deň prijatia reklamovaného výrobku. Môže existovať možnosť nevyhnutnej konzultácie/posúdenia poškodenia výrobku. V takom prípade môže dôjsť k oneskoreniu pri riešení záležitosti. K takémuto riešeniu dochádza v malom percente prípadov.

Je možné žiadosť urýchliť?

Reklamácie sa vždy snažíme riešiť okamžite k maximálnej spokojnosti zákazníka. Preto nie je možné reklamáciu urýchliť.

Sťažnosť je vybavená. Ako dodáte nový tovar?

V reklamačnom formulári zákazník vyplní adresu prepravy a preferovaného dopravcu. Na základe toho zašleme nový tovar.

Na výrobku (fiola, modul s drahokamom) sa bez môjho pričinenia vytvorila vlasová prasklina. Ako mám postupovať?

Odporúčame urobiť niekoľko fotografií poškodenia a poslať ich na adresu info@vitajuwel.sk. Náš tím vás bude okamžite kontaktovať s komentárom a návrhom riešenia. Aby mohla byť reklamácia uznaná, poškodený výrobok musí byť zaslaný do našej kamennej predajne.

Výrobok starostlivo zabaľte, aby k nám dorazil bezpečne a bez ďalšieho poškodenia. V prípade poškodenia výrobku nie je možné uznať pôvodnú reklamáciu.

Pri používaní výrobku cítim špecifickú chuť alebo vôňu. Čo to znamená?

Na objasnenie problému najprv odporúčame výrobok rozobrať a skontrolovať, či nie je poškodený/prasknutý. Počas tohto kroku odporúčame výrobok podrobne vyčistiť. Ak nezistíte žiadny viditeľný problém, otestujte výrobok jeho používaním po vyčistení. Ak problém pretrváva, kontaktujte nás e-mailom: info@vitajuwel.sk.

Ak sa zistí poškodenie/praskliny, môže dôjsť k úniku biologickej výplne z fioly / z modulu s drahokamami. Biologická náplň nie je z lekárskeho hľadiska nebezpečná za predpokladu, že sa nevedomky vypije zanedbateľné množstvo vody. Náplň obsahuje látku, ktorej funkciou je upozorniť na možný únik tekutiny do vody, a tak zistiť poškodenie výrobku. V takom prípade výrobok už nepoužívajte, pozri otázku: Na výrobku (fiola, modul s drahými kameňmi) sa bez môjho zavinenia objavila vlasová prasklina. Ako mám postupovať?

VRÁTENIE TOVARU
Môžem vrátiť tovar zakúpený v e-shope / v predajni bez udania dôvodu?

Áno, vrátenie tovaru je možné. Od zmluvy môžete odstúpiť do 30 dní od prevzatia tovaru. Podmienkou odstúpenia od zmluvy je vyplnenie vzorového formulára a zaslanie nepoužitého a nepoškodeného tovaru v pôvodnom obale späť. Je nevyhnutné, aby sme výrobok dostali bez poškodenia, inak nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy.

Je možné vrátiť krátko použitý tovar?

Odstúpenie od zmluvy je možné vykonať do 30 dní od prevzatia tovaru. Vrátenie krátko použitého výrobku je možné, ale ide o výrobok citlivý na hygienu. Z tohto hľadiska je potrebné vykonať zrážku (poplatok) za uvedenie výrobku do hygienického stavu. Viac TU.

Kúpil som si výrobok na vyskúšanie. Vzťahuje sa na tento prípad aj poplatok za uvedenie výrobku do hygienického stavu?

Opäť platí, že odstúpenie od zmluvy je možné vykonať do 30 dní od prevzatia tovaru. V tomto prípade "výrobku na vyskúšanie" sa neuplatňuje poplatok za uvedenie výrobku do hygienického stavu. Odstúpenie od zmluvy je podmienené vrátením výrobku v nepoškodenom stave.

Výrobok starostlivo zabaľte, aby k nám dorazil bezpečne a bez ďalšieho poškodenia. V prípade poškodenia výrobku nemôžete odstúpiť od zmluvy.

Ako môžem výrobok vrátiť?

Výrobok môžete vrátiť vyplnením formulára na odstúpenie od zmluvy a jeho priložením k zásielke s výrobkom. Všetko je potrebné zaslať na adresu VitaJuwel CZ & SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek, CZ.

Výrobok starostlivo zabaľte, aby k nám dorazil bezpečne a bez ďalšieho poškodenia. V prípade poškodenia výrobku nemôžete odstúpiť od zmluvy.

Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

Sme povinní vrátiť peniaze do 14 dní rovnakým spôsobom, akým k nám prišli. Záležitosť spravidla riešime obratom, maximálne do 5 dní.

POŠKODENIE VÝROBKU VLASTNOU VINOU
Mám rozbitý výrobok z drahých kameňov. Je možná výmena?

VitaJuwel ponúka zákazníkom jedinečnú ponuku 50 % zľavy na nový výrobok s drahými kameňmi v prípade vlastného poškodenia. Realizácia tejto ponuky je veľmi jednoduchá: stačí zaslať poškodený výrobok alebo celú zmes drahých kameňov na adresu VitaJuwel CZ & SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek. Podmienkou je vloženie vyplneného formulára s údajmi o spôsobe zaslania nového výrobku späť a spôsobe platby.

Mám rozbitý výrobok s drahými kameňmi a chcem inú zmes drahých kameňov, ako som pôvodne zakúpil. Je to možné?

Zmes drahokamov je možné vymeniť. Je potrebné, aby bola zmes drahých kameňov aktuálne k dispozícii. Výmena sa môže uskutočniť za výrobok s rovnakou alebo vyššou nákupnou cenou.

Základom pre výpočet ceny je odporúčaná maloobchodná cena pôvodného výrobku, od ktorej sa odpočíta 50 % zľava z ceny nového výrobku + náklady na dopravu. Pri zasielaní výrobku/kombinácie drahých kameňov uveďte, o akú kombináciu drahých kameňov máte záujem, a vyplnený formulár.

Mám pokazený výrobok VitaJuwel (karafa) bez drahokamov. Je možné ju vymeniť?

Aj v tomto prípade sa snažíme byť našim zákazníkom čo najviac nápomocní. Týka sa to produktov karafy ERA a karafy GRANDE. V prípade skutočného poškodenia karafy ponúkame 20 % zľavu na nový výrobok. Tú je možné aktivovať zaslaním fotografie poškodeného výrobku na e-mailovú adresu: info@vitajuwel.sk a priložením originálu objednávky (daňového dokladu) alebo uvedením kontaktných údajov s adresou doručenia vrátane telefónneho čísla. Na základe toho sa budeme snažiť záležitosť urýchlene vyriešiť k vašej maximálnej spokojnosti.

Je možné kúpiť karafu ERA bez vrchného veka z nehrdzavejúcej ocele?

Karafu ERA dodávame len ako kompletný výrobok. Z tohto dôvodu ponúkame 20 % zľavu, ak je karafa ERA poškodená, pozri otázku: "Mám poškodený výrobok VitaJuwel (karafu) bez drahokamov. Je možná jej výmena?"

Je možné v prípade poškodenia zakúpiť samostatne 7-litrovú nádobu pre karafu GRANDE alebo samostatne podstavec?

Dá sa zakúpiť samostatne. Z tohto dôvodu ponúkame 20 % zľavu za poškodenie karafy GRANDE - nádoby alebo podstavca z karafy GRANDE. Ak chcete aktivovať túto zľavu, pozrite si prosím otázku: Mám poškodený výrobok VitaJuwel (karafu) bez drahokamov. Je možná výmena?

Chcem uplatniť 50 % zľavu na nový produkt s drahokamami. Kam mám drahokamy poslať?

Poškodený výrobok / kompletnú zmes drahých kameňov zašlite na adresu VitaJuwel CZ & SK, Plzeňská 685, 330 27 Vejprnice-Brůdek.

Mám rozbitú karafu ERA / GRANDE. Platí 50 % zľava aj na tieto výrobky?

V prípade skutočného poškodenia karafy ERA / GRANDE ponúkame zákazníkom 20 % zľavu na nový výrobok. Viac informácií o spôsobe aktivácie tejto zľavy nájdete v otázke: Mám poškodený výrobok VitaJuwel (karafu) bez drahokamov. Je možná výmena?

Výrobok s mojou zmesou drahých kameňov už nie je k dispozícii. Ako to môžem vyriešiť?

V tomto prípade je možné dodať inú zmes drahých kameňov, ktorá je v súčasnosti k dispozícii. Aktuálnu ponuku zmesí drahých kameňov pre daný výrobok nájdete v našom e-shope.